Τα παιδιά σπάνια μιλούν ξεκάθαρα για αυτά που τα προβληματίζει. Έτσι, εμφανίζουν συμπτώματα άγχους, φόβου, θυμού χωρίς όμως να είναι σε θέση να προσδιορίσουν τι είναι αυτό που έχει προκαλέσει την κάθε αντίδραση. Στο σημείο αυτό γίνεται η παρέμβαση με την Ατομική ψυχοθεραπεία παιδιών.
Ακριβώς, λοιπόν, επειδή τα παιδιά μιλούν με το σώμα τους, το παιχνίδι τους αλλά και την ζωγραφική τους περισσότερο από ότι μιλούν με το στόμα τους προσπαθούμε να δημιουργήσουμε ένα φιλικό και ασφαλές περιβάλλον όπου το παιδί μπορεί να έρθει σε επαφή με τα συναισθήματά του και να τα εκφράσει χωρίς τον φόβο ότι μπορεί να κριθεί. Έτσι, μαθαίνει να τα διαχειρίζεται καλύτερα και να υιοθετεί συμπεριφορές που του ταιριάζουν και είναι πιο λειτουργικές.
Τεχνικές παιγνιοθεραπείας, δραματοθεραπείας, η τέχνη αλλά και το παραμύθι μπορούν να βοηθήσουν τα παιδιά να νιώσουν άνετα και να μοιραστούν τους προβληματισμούς και τις δυσκολίες τους.
Από το θεραπευτικό πλαίσιο μπορούν να επωφεληθούν παιδιά με ΔΕΠΥ, αυτισμό, προβλήματα συμπεριφοράς, χαμηλή αυτοπεποίθηση, επιθετικότητα, άγχος, νοητική καθυστέρηση, συναισθηματικές δυσκολίες, φοβίες και άλλες δυσκολίες.